lunes, julio 23, 2007

Un reto


Ola, ola!

Como xa todos estades ocios@s, porque a maioría xa estades liberados dos vosos traballos, e como o bo tempo non nos quere deixar ir a praia, aí vai un dos meus comecocos, tendes que ir atopando cousas e usandoas "con cabesiña", se realmente atopades todo e o usades ben conseguiredes saír do voso encerro.

O xoghiño está moi ben!! Non mintades e comentade se tardastes moito en escapar, ou se non o conseghistes, sen mentir (vale Peggi)!! Supoño que Cris (Crisipedia, hai que espesificar pois tamén temos á Cris de Vigo) pa ti estará tirado.

Solo tendes que facer click sobre a foto.


4 comentarios:

alex dijo...

Necesito pistas!!! Q fago co millo, coas ferramentas, coas partes do corpo e coas chapiñas? Conseguín montóns de cousas pero non podo abrir nin a porta nin a fiestra e non sei para q sirven os brazos e as pernas!!!

Martina Bugallo dijo...

Ten pasiensia de aquí a un mes (en septiembre douche a solución), o viernes pasado o Angueira máis eu estuvemos hasta as tantas resolvendo outro chulísimo, que vos colgho en breve, de momento quédate co detalle de que co millo tes que completar unha espiga dun poster, que se convirte en palomitas e danche unha ficha dun dos animais, que supoño xa terás algunha???

spike dijo...

Eu vou tolear co xoghiño, pero non me penso rendir. Coloquei algún gran, pero fáltanme un par deles...
Mariña.

alex dijo...

A ver. Estou empezando a pensar que son parva! Que fago coas fichas dos animais e para que sirven as partes do corpo???!!!!
Bueno, non vos teño paciencia ningunha, dende logo. Isto é peor que os xogos do taller de mates de maxisterio!!!