lunes, diciembre 10, 2007

Welcome chuvia!

Por fin veu a chuvia!
Despois de meses de ausenseia por fin se deixou ver, pero pouca cantidade.

E os que tamén chegharon foron os adornos navideños, que xa hai casi un mes que decoran rúas, os escaparates e os xardíns. Hasta a meu pai este fin de semana se lle ocurreu decorar un dos árboles do xardín. Teño que reconoser que a min o de decorar o árbol ghustame, de feito hoxe comprei no LIDL piñas, bolas e corasóns de chocolate pa colgharlle. É un bo sistema pa non ter que recollelos cando acaban as festas.


Imos empesar cun vídeo (que non a tod@s lles ghustan os xoghiños vale Cris?).
Titúlase RUSSIAN NIGHTMARE. A verdá e que hai meses que teño este vídeo en favoritos e non me acordei máis del. Sólo tendes que darlle ó play e xa entrades dentro do cuarto (chulísimo desta nena). Ollo Peggi o conto ten un toque entre terror e suspense.



Unha cansión que asosio moito a estas datas é esta, a parte de ser unha cansión que me encanta. Titúlase Miss Sarajevo e interprétana U2 e Pavarotti.








E pa esas ludópatas que de estudiar non queren saber nada e o primeiro que fan cando me encontran pola rúa é pedirme xoghos aí van uns cantos. De temática navideña claro!




Como vedes os dous primeiros son dous escape,

e este último un point and click, a pasalo ben!

4 comentarios:

Ri dijo...

moi boa elección a de Miss S. é unha das miñas cancións prefes de coche...cris pode explicar o termo...wueno que ando a mil! so é para saudar non creo que baixe a casa ata navidáaaa igualiño que o potras de turrón el almendro! bicos a tua familia!

CRISSS dijo...

No papa noel ese do final non sae nada!
E eu non son a que quere xogos, esa é Inés, o que pasa é que non ten conta blogger para poder deixarche comentarios.
Moi bonito o video da nena, pero non consigo velo enteiro, córtaseme ó final...
Bicussss

marykinha dijo...

jelou!!!

O homesick segue ahi... pero imos tirando, de feito xa sei que me quedan 8 dias para voltar para casinha e xa me van sendo horas.

este ultimo mes estiven/estou ata arriba de traballo e non tenho tempo para nada!

Animo coas sustitucions e ten paciencia que os demais imos detras para facer as opos!!!

Bicos

Martina Bugallo dijo...

Xa tendes arreglado o xogo de Alfie, faltaba hipervinculalo.
Con respecto á que Inés non comenta porque non ten conta, canto tempo leva abrir unha conta? Moito menos que acabar un escape.