martes, junio 03, 2008

Sherlock Holmes


Unha das miñas series favoritas de cando era pequena era esta de Sherlock Holmes en inglés o título era máis adecuado á serie "Sherlock Hound". Despois dun fin de semana de congreso, caracterizado pola importansia da aprendizaxe de linguas promovida polo Consello de Europa e o Marco Común Europeo de Referencia, propóñovos que empesemos a aprender outras e propóñovos unha moi próxima ó galego dende o meu punto de vista. O italiano é unha das linguas que menos nos costa entender debido á súa proximidade ó galego en canto a vocabulario e relación escrita-falada.
O francés que nos queda moito máis cerca xeográficamente resultanos ( a min polo menos) moito máis difísil pero o italiano que está un pouquiño máis alá é moito máis fácil de ler e entender pa nós.
Bueno, por si las moscas tendes os subtítulos en inglés que siempre poden axudar cando aparece algunha palabra difísil. Pois ala! A practicar oído. Mary non te me queixarás que o italiano non é tan difísil, e como siempre que colgho vídeos en inglés protestas ahora non tes escusa.
Parte 1/3 (episodio4)


Parte 2/3 (episodio4)


Parte 3/3 (episodio 4)



Outro idioma que tamén está entre os máis fásiles para aprender por nós é o catalán. Aquí tendes un episodio do famoso Doraemon. Un episodio que ademais vos vai faser botar de menos o bo tempo, e a cheghada do verán, ala! A practicar catalán.





E pa acabar un escape (síntoo Mariña) e un point'n'click Este é un dos mellores ós que xoguei nunca, bueno o anterior, este é a segunda parte Daymare 2. Unha verdadeira marabilla!!

Este segundo non é que sea dos millores point & click, pero ten unha característica moi significativa que conta cunha ambientasión relasionada co arte moderno subrealista.


5 comentarios:

Ri dijo...

Pois si que se vos dou a todas por os idiomas!!! mira podías por algo de dibuxos máis divertidos como dragones & mazmorras ou os fragel..o ghuilli fokk este eu non o vía...ahhh! a min tampouco me gustan os escapes..ademáis as nenas están con examenes...e xa perden bastante o tempo..sobretodo a miña sisterina que vendo as entradas que se gasta!!!! por sierto onde anda o raymond..ultimamente non se nota o seu rollo friki neste blog-

CRISSS dijo...

Pufff...
Non teño tempo para ver tódolos debuxos... nin para facer os xogos... (aínda que seguramente acabarei facendo un oco).

E por certo, como que estou ñoña??? eu son ñoña!!! Xa deberías sabelo.

Anónimo dijo...

:-S
:'(

kaka dijo...

Que curioso, parece que a entrada está feita para min, pois pasei todo o curso peleando co catalán e o italiano, porque estudo en Barcelona e o ano que ven vou de Erasmus a italia. Así que moitas grazas, aproveitarei para velos todos.

Un saudiño!

Martina Bugallo dijo...

Ola Kaka ti es nov@ por aquí, temos coincidido no blog de Mariña.
Aléghrome de que che ghustara a entrada, xa que a Mariña non, pois contribúo á súa adicción.
POr certo xa me pasarei polo teu blog a cotillear, se non che importa claro??