martes, diciembre 02, 2008

Felisitando cumples atrasados


Como podedes ver pola miña ausensia, ando moi liada, pero que moi, moi, moi liada.
E debido a esto non puden felisitar como se meresen nin a Martiño nin a Crisis.
Ahora que teño un ratiño, voulles faser un pequeno homenaxe a cada un. Que como os vou recompensar?
Pa Martiño teño uns cantos vídeos que seghuro que o deixan pasmado como siempre, e non quere que ninguén o moleste mentras ve a Pocoyó, Pato, Eli...




E pa Cris máis que unha dedicatoria voulle facer un montaxe de todas as cousas que a definen, como ela é a Crisipedia e ten definisión pa todo, pois se eu a tivera que definir mediante cousas serían estas:




E como sei que un dos teus soños é aprender Braille ( pa ler polas noites ca lus apaghada metida na cama) pois vou contribuir facilitándoche á aprendizaxe pa que empeses.
(Ollo que ninguén malinterprete ou pense que esto é unha broma ofensiva, Cris nunha ocasión manifestou tal desexo pola razón que arriba arghumento), xa vedes así é a rapasa!!


Ademais vouche pasar unha dirección da fundación ONCE na que tes un cursillo de aprendizaxe de Braille para personas sen problemas de visión.

E pa que faghas a túa primeira práctica resolve este acertixo, ollo está en inglés.

What can travel around the world but stay in one corner?



2 comentarios:

CRISSS dijo...

Gracias! encantoume a foto-definición (ainda que nunca pensei que as botas final countdown chegarían a ser tan representativas!). Xa vexo que polo menos hai alguén que me escoita!

Ah! encantanme as pantuflas!

Adriana dijo...

Hola Martina, me ha encantado visitar tu blog y ver que sigues pintando esas genialidades.
Es muy gratificante ver como has crecido en este tiempo. Espero que te vaya bien como coordinadora TIC. Tendríamos que hacer una reunión de ex-allumnas/os que ahora mismo tienen esa función. Te sorprenderías y seguro que hay puntos en común. Me alegro haber puesto un granito de arena en todo este castillo que se está armando.
Un abrazo y buen año
Adriana