sábado, enero 24, 2009

Que me perdín?


Despois dun tempo ausente, haberá que faser balanse de todo o que pasou mentras eu non estuven.
Que me perdín?
Si, Obama por fin é presidente dos Estados Unidos, non é que a min me vaia ou me veña moito, pero pa moita xente vai ser bastante significativo e positivo (crusemos os dedos). Non vou falar do que significa esto:

-a marcha de Bush

- O caso dos espías do PP madrileño.



E finalmente un vento de tronsar eucalitos.


Ah! E que Cris está de exames e non se lle ve o pelo. Pois pa ela vai esta entrada, como sei que lle chifla a Lenore aquí tes o colmo dos seguidores desta nena tan singular.


Pero eres ti realmente unha "supermegafan"??
Mira o que significa ser un supermegafan:

Levala tatuada


Bordar as sábanas pa dormir máis serca dela



E hai hasta quen encarga unha blythe Lenore

3 comentarios:

CRISSS dijo...

Jooooo... que bonita a blythe! (guiño, guiño... lástima que quede tanto po meu cumple, para nadal, para que remate a carreira...). Xa teño os cómics que mos regalou Ri (tras unha sutil artimaña de: jo, non teño visa e en internet non se fian da miña boa vontade para pagar).
O da tatuaxe xa o pensarei.
Bicos

Anónimo dijo...

Encantoume esto.Moi boas definicions e fotos claro terei que investigar eses cartoons lo.I´m not on the ball, but I will.Un bicaso

Anónimo dijo...

.olideime de decir que son Marita.2 bicasos lo.