lunes, abril 27, 2009

Caza talentos

Vivimos días nos que a búsqueda de talentos xogha un papel fundamental dentro da proghramasión da tele a nivel mundial. Atopar xente cotidiana e aparentemente corrente con cualidades asombrosas, parese que nos entretén e nos congratula. Por que será?
Será porque todos no fondo nos identificamos con eles e mismo nos ghustaría tamén ter un don que nos diferensie do resto??
Bueno deixando a un lado os rasonamentos filosóficos, entremos a valorar xente corrente que se dá a conoser e mismo triunfa nestes reality.
Quen non conose xa a mediática Susan Boyle

Como xa poderiades comprobar non se permite copiar o códigho pa colghar os vídeos deste proghrama por eso ides ter que ir vos mism@s a YouTube, e ver as 3 actuasións.




Pero eu quédome con esta nena, será polo traxe de ballet que sabedes que me cautiva??




Ou esta familia que resulta super simpática




E xa nas cadenas d'aquí pa min de momento a actuasión que máis me impresionou foi esta en Fama dun rapás catalán que baila Krump e que fixo xunto coa súa parella de baile esta marabilla.





E como ahora estamos xa cos castings de OT 2009 aquí tendes algúns dos personaxes que máis me chamaron a atensión xa ben sea por morro, xa por cantar ben:

Este primeiro é un chaval xitano que ten un morro tremendo, un tanto desastroso aprendendo as letras... Eso sí doulle a rasón nunha cousa, a Noemí fálalle de que ó programa se presenta xente moi preparada, e que el non ten experiencia, e eu preguntome que se busca talento ou experiencia?? Porque eu creo que a xente que vai de sobrada tampouco pinta nada nun reality destes.Bueno aquí o tendes, entre outros menos chamativos.



O meu favorito xunto con Bony Tayler é este rapás catalán que fixo un casting cunha versión dunha conosida cansión de Green Day: Víctor Púa



Tamén destaca unha rapasa que é a doble de voz de Bony Tyler e que ten solo 16 anos aínda que non o paresa. Pero bueno eu de momento por chamativo quédome con este neno que ten un aire a Fernando Torres ou non ??

4 comentarios:

CRISSS dijo...

Non sabía eu que che gustaba fama... o que é ter as tardes ociosas!
Por certo, non podo ver os primeiros vídeos.

Marita dijo...

ti estas sempre actuallisada.como fas?A nova parada da semana. Marita Un bicaso

Ri dijo...

non tiven tempo de ver os vídeos (estiven pintando a mona no meu blog) pero vereinos...ainda non sei como canta a señoriña inglesa esta...
a min tamén me sorprende que vexas fama?¿?¿? por certo comenzou o de ganxeiro b. e.??

Martina Bugallo dijo...

Non aínda non están aínda metendo os anunsios dos candidatos, para que a xente se interese por eles e escriban. Non estarás interesada en alghún?, ti xa tes un bo!
A pesar de non entender nada de música.
Por que vos estraña o de fama?? Recordade que son unha amante da dansa e que fixen ballet de pequena aínda que ahora non se note.
Ola Marita, a última ves que mirei as listas estábades tanto ti como Nieto traballando. Bueno tranquila que ahora as listas van ir a toda leche.