jueves, octubre 15, 2009

Little Dorrit




Como xa hai moito que non recomendo nada pa descargar, e seghuro que moit@s tendes ghanas das últimas novedades que estou baixando e vendo estes días, pois novamente propoño unha novelita británica do máis entretenida. Esta ves deixamos a Elizabeth Gaskell e Jane Austen e pasámonos a Dickens e á súa "Little Dorrit". Como sei que moit@s non descargades nada, xa vola colgho eu completiña, pero ollo, védea canto antes nunca se sabe canto tardarán en eliminarllas en YouTube.
O vídeo que colgho aquí arriba é o anuncio dun canal británico sobre o ciclo Masterpiece Classic-The Tales of Charles Dickens, onde emitiron a novela esta que vos propoño.
(Mary tranquila que teñen subtítulos en Spanish)
Non o pensedes está xenial.


Capítulo 1














Capítulo 2







Capítulo 3








Capítulo 4









Capítulo 5







Capítulo 6







Capítulo 7








Capítulo 8








Capítulo 9






Capítulo 10







Capítulo 11








Capítulo 12







Capítulo 13






Capítulo 14












8 comentarios:

Ri dijo...

pero ti que colgaches ahí todos os capítulos de dinastia???

Moncho dijo...

Buuuuuuuuuuuufffff!!!!

E, por riba, case me queda colghado o ordenador pa siempre jamás!!

Martina Bugallo dijo...

Xa se sabe os que non apresiades as obras maestras dignádevos en ver un par de episodios, veredes que ben está.

CRISSS dijo...

Pois eu si que queria velos (que agora que non teño tele, necesito algo que ver antes de durmir). Pero a conexion é tan mala que o de ver algo do youtube é case imposible.

Martina Bugallo dijo...

Esa es mi niña!!

Ri dijo...

Grabarémosche un par de Dvds con pelis e enviámoschas para alá??? éhh! Cris...ainda que non sei si estas cursiladas de mar se poderán grabar así directamente do llutufff(si mamá lle chama guinsss o skype eu tamén podo facer a miña versión libre...jeje!)

Moncho dijo...

Cris... non quererías dicir "necesito algo que ver PARA durmir"???

Anónimo dijo...

Estivo GENIAL!!! Facía moito que non vía un clásico tan bo coma este.Moitas Jrasias martrolas e esperando por outra máis coma esta se gustas...
Un bicaso.Marita