sábado, diciembre 24, 2011

Decorando paredes


Ante a falta de tempo pa faser todas esas cousas que a unha lle ghustan, pero que non van poder ser, aquí teño alghunhas ideas para decorar novos espacios. Atopeinas en Etsy, páxina da que xa falei en innumerables entradas deste blog. A maior parte das cousas que se propoñen aquí para customizar as paredes son a base de pegatinas, pero tamén se poderían facer con pintura. Con lo cual Priti, non teño tempo casi pa faser cousas que teño pendientes: empapelar o armario do cuarto, acabar vidrieira da parta da sala, pintar varios cadros que teño prometidos, preparar uns cds de fotos e vídeo que teño tamén en standby...
En definitiva como eu non vou poder facer o que me pediches, douche ideas rápidas, e moi simples pa decorar. Algúns motivos:


Estes d'abaixo son moi chulos pois podemos poñer neses cadrados fotos ou dibuxos dos nenos. O que queda bastante orixinal, non?

No hay comentarios: