domingo, septiembre 23, 2012

Cartoons


Como moitos sabedes dedícome a dar clases de inglés nunha escola non moi lonxe de Santiago. Pois ben, casi nunca subo cousas relacionadas co meu traballo senón máis ben cos meus pasatempos favoritos.
Hoxe decidinme a subir algún vídeo de series para nenos en inglés, normalmente estas suelo subilas no outro blog:
 www.martinasworld.blogspot.com
pero como ultimamente suelo crear as entradas alí por temáticas, según o que esteamos dando...
Pois optei por subir aquí algúns deles pa non perdelos e cando veña a conto subilos no outro lado.
Veña a practicar inglés e a disfrutar dos mundos máxicos dos dibuxos animados.
 

Este último de Raa Raa é un dos meus favoritos.


6 comentarios:

Anónimo dijo...

unha escola "non moi lonxe de Santiago"... Coma se non tivera nome o sitio onde está!!

Martina Bugallo dijo...

Nunca se sabe onde pode haber un maníaco, as veses é millor non dar moita informasión!

Martina Bugallo dijo...

Eu simplemente preservei o nome da escola, ti que acabas de faser o comentario (ollo que o agradeso pois non suelo ter moitos)non te dignas en desir quen es. Polo tanto un comentario pouco coherente desde o meu punto de vista.
Pero ollo, repito aghradeso que polo menos alghén se digne en ler esto.

Anónimo dijo...

Non sabes quen son? Son eu! An-ónimo!

Martina Bugallo dijo...

Pois non ó poñelo todo xunto podías ser Ano Nimo!

Almudena dijo...

Ala eu apúntome a os teus videos que boa falla me fan!!!