martes, enero 03, 2017

Novo Realismo


Saltando dun estilo a outro para ir encontrando o estilo no que realmente encaixo que de momento non o teño claro. Si hai determinadas temáticas que me gustan pintar pero casualmente cada unha delas en estilos diferentes, parezo unha macedonia de estilos.
Pois ven este cadro que abre a entrada é dunha pintora, Carmen Mansilla que forma parte do Novo Realismo, que a min personalmente me gusta.

Pero debo decir que eu antes de ler sobre este estes días, xa acuñara referíndome os meus cadros o Realismo Pop. Que francamente non sei se existe con ese nome. Póñovos un exemplo do que me gusta pintar: semifamosa, ou famosa, non das que se soen pintar, tipo Audrey ou Marilyn... O meu patrón son seudofamosas que non todo o mundo coñece, morenas, ollos claros, caras anxelicales pero femme fatale.
Esta sería unha descrición propia de asesino en serie non?
Bueno, pois ben subo unha que po rollo desta entrada chega e sobra.

(esta entrada non ten data de hoxe, foi escrita hai mais dun ano, pero non sei por que non a publiquei, hoxe si, ousexa q flashback).

1 comentario:

Anónimo dijo...

https://www.vakinha.com.br/vaquinha/trazendo-a-medica-vemfrancy

Francielly Scari de Souza está na Bolívia cursando medicina, e para vir pra casa ela precisa de fazer o exame de grado que custa em torno de RS 3.000,00. O restante fica na documentaçao para o Brasil e a viagem. Ela precisa muito da AJUDA de vocês.