jueves, octubre 27, 2005

O 1º PROXECTO


Tardei moito en escribir por diferentes motivos:
1.Dou clases de inglés en dous sitios, tódalas tardes, o que me impide escribir ou conectarme.
2.Se tiña un rato pola mañán tiña que emplealo en quedar con Alba e Mayca as miñas compañeiras do primeiro traballo xa que polas tardes non podía. E se non quedaba con estas, tiña que emplear ese tempo en preparar a presentación de Powerpoint.

Respecto ó traballo.
A min supúxome moito tempo, debe ser por que este me anda escaso, nunca me deitaba antes das 2, e o día seguinte vir á clase das nove.
Como experiencia moi boa, coñecín a estas dúas rapazas, cas que conectei moi ben e paseino ben coa creación da presentación. Debe ser que me gustan bastante estas cousas. Non controlo moito, pero como me levo ben cos aparatos estes. Para min é como un xogo.

Nun primeiro momento o diseño da presentación era moi diferente, pero como se insisteu moito no feito de que fora basicamente composto por imaxes, reestructurámolo totalmente.

Outros temas.
Desde que descubrín o blog e llo contei ós meus amigos casi todos abriron un. E mesmo xa temos un do club náutico: www.umiakayakpolo.blogspot.com
O que ten de especial este blog do club é que todos os que estamos nel imos colgando o que querremos, fotos, texto... É un blog colectivo.

1 comentario:

Adriana dijo...

Qué pasa que hace mucho que no leo tus reflexiones? no seas egoista y comparte con nosotros
Adrianaa