miércoles, marzo 22, 2006

Asturies


Esta semana estuven un pouco liada baixando pelis de Wallace e Gromit en inglés p'os nenos, por eso estuven tan desaparecida.
O fin de semana anterior fómonos a Asturies: Peggi, Cris, Angui e máis eu. Visitamos: os Picos de Europa, Cudillero, Luarca...
O que máis me impresionou foi que ahora estas no mar ahora na montaña... Encantoume o cementerio de Luarca onde fixemos unhas fotos un tanto macabrillas, que asustaron moito a Peggi, pensou que nos ibamos a traer un quinto viaxeiro pa casa, e ó millor si!
Colgo esta das tres "gracias mirando ó mar", que sepades que estiven tentada en colgar a das cenizas.

1 comentario:

alex dijo...

Xa me contarás que fixeches en Asturies, eh? Graciñas pola dirección...chula, chula! Hai uns recortables de roupa para xogar coas mariquitas que están moi ben, por non falar dos contos e iso...A pena é que non se poidan ir parando, porque o narrador soe ir rapidísimo e non che hai pausa. Bueno, xa compartiremos pelis (je,je)Esa dos Wrong Trousers é a que usamos Xerardo e máis eu no insti cando fixemos o CAP para conseguir q os do desdobre "chungo" (así lle chamaban os profes, alucina) se implicasen nos traballos de aula. Un exitazo!
Xa nos vemos a próxima semana na facultade. En vista de cómo estou de traballo e da titora q teño no cole estou desexando voltar á ese infernal edificio (nunca pensei q preferiría estar eu na clase antes de ser a profe, pero xa ves...sonche moitas horas ó día: os luns e os martes dou oito horas diarias de clase, máis os desprezamentos...como tivera q seguir así acababa no hospital!)
Well, non me lío máis. Biquiños