martes, marzo 07, 2006

Teño internet




Por fin teño acceso a internet na casa. Ata agora as miñas visitas eran bastante esporádicas, pero como ahora xa o vou ter na casa, prometo esribir máis. Hoxe vou subir algunhas matruscas. Por que? Porque me encantan. Sempre quixen ter unha, o meu mozo recorreu medio Santiago intentando conseguirme unhas pero non o consigueu, pero finalmente o ano pasado en Amsterdam, no día da reina( que ahora conto o que é) conseguín dúas.
As que colgo aquí non son as miñas, pero son claros exemplos do bonitas que son.
O que son as casualidades, o ano pasado tiven lingua e literatura galega e nesta última tiven que facer un traballo sobre un libro titulado Babaiaga (que vos recomendo) e investigando sobre o libro relacionábase este coas matruscas rusas. Bueno Babaiaga é unha bruxa que pertence á tradición eslava ou rusa, e que é o noso equivalente ó home do saco, ese que ven polos picariños...
Non me enrollo disfrutádeas tanto coma eu as disfruto.

No hay comentarios: