miércoles, junio 14, 2006

Exame mate



I am a d10


Take the quiz at dicepool.com




Por fin pasamos o tan esperado exame de mate. A verdade é que foi un exame un tanto atípico, non as preguntas, xa sabedes a que me refiro.
Pois ben xa me diredes que tal vos saleu, eu espero aprobar, a ver se é verdade.
Mentras esperamos polas notas, completade o test que está hipervinculado á imaxe e veredes que FIGURA POLIÉDRICA sodes.
Mola a que sí, algunhas preguntas son un tanto raras.
Esto é o que me dou a min.

4 comentarios:

marykinha dijo...

I'm a d12!!! Amazing!

alex dijo...

Pois eu son un icosaedro. Xa o colguei da blog.

marykinha dijo...

Hello!!
Non sei o teu correo asi que che aviso por aquí, no exame de lengua non entra o tema de fonética e fonoloxía!!
Bicos

Martina Bugallo dijo...

pois a min en certa maneira acertoume, polo menos co do 10 que é la mar de recurrente na miña vida, como que nacín o 10 do 10.
Por que non serei tamén recurrente nos exames???