lunes, enero 08, 2007

O clima 2007



Xa estou de volta na globosfera, despois das festas. Por fin, non Cris??
Xa te aburrías sin as miñas chorradas. Tranqui que xa che cansarei de ler tanta chorrada.
Regresei á vida diaria, e aquí estou non me vedes, mirando cara o 2007:




Que nos traerá??
De momento frío



Pois eu ando todo o día conxelada, así pillarei a gripe pa empesar ben o ano, o que siempre me pasa cando paso algunhas semanas sen ir ó río ainda que paresa raro.

Pero este sábado xa empesamos outra ves a entrenar, as UMIA GIRLS!!

O ano empesa ben pois como podemos ver na foto Mary e Merce están quentando xuntas.

E os paxariños cantan

E as nuves se levantan


En plan Clint Eastwood resistirei o que o tempo me depare

E xirarei, xirarei e xirarei,

dedícovos unha cansionsilla:





E escribídeme algo que levo moito sen saber de vos!!

6 comentarios:

Martina Bugallo dijo...

Un bo ano tamén pa ti. Aínda que seguro que o vas ter bo. Como che vai no cole??

marykinha dijo...

Bo Ano!!
Teño que falar un día contigo, quero que me recomendes por onde me podo mover por Amsterdam e Utrecht (se sabes dalgo) que ao final concedéronme a beca!!!
Bicos e benvida de novo á globosfera

marta dijo...

hola
soy marta, te acuerdas?hice contigo magisterio hasta que os abandone por una beca. descubri tu blog en la pagina de novas tecnologias. espero que todo te vaya bien. a que andas? preparando opos? yo aún ando por magisterio, me quedan 4, el último empujón.
sorte neste ano.
bicos

marta

alex dijo...

Que ben que esteas de volta...a ver se eu tamén me aplico e escribo máis a miúdo. Espero q non collas un catarro, claro que ir ó río en inverno éche o que ten. Bueno, feliz ano a todas e noraboa a marykinha pola bolsa. Canto tempo se vai? É unha Sócrates (antes Erasmus)?

marykinha dijo...

Hola Alex!!
Marcho todo o mes de Marzo a Holanda, a Utrecht, cunha bolsa que ven da Axencia Europea (supoño que da Socrates), é unha beca Comenius chamada REBELS.
Uff xa teño ganas de ir!!
E ti que tal co baby? Para cando?
Bicos

alex dijo...

Tamén para marzo! A primeiros, así que mira ti que cambios nos trae ese mes ás dúas! Disfruta da bolsa, as estancias noutros países deberían ser obrigatorias para tódolos universitarios (jeje...deixaríamos a UE sen presuposto para nada máis). Vale moito a pena iso de irte a outro estado e coñecer a outros membros da unión (haiche moito chico interesante nos países centroeuropeos! así que, cando menos, te regalas a vista e os oídos). Sorte!