viernes, noviembre 09, 2007

Muñecos


Hai culturas que cren en deuses que nos moven como se fósemos pequenos muñequiños, pequenas marionetas esperando as decións desas mans poderosas.
Pois é serto!!
Conseguín como Jack o dos feixóns máxicos subir ó faiado deste xigante e mirade o que encontrei: a todos estes personaxes. Sodes capases de identificar a todos???
Tendes que nombralos de esquerda a dereita.

Pero non acaba aquí a cousa, tamén atopei unha pequena caixa con varias muñecas co seu nome colgado na espalda: Mary por dios, Cris, Peggi, la Priti (Rita), Maruxa e Ester, podedes desir quen é quen?










10 comentarios:

Ri dijo...

a ver muñeca...que eu me entere temos que decir quen de nos se semella a esas bonecas??? so tes unha con rizos e miña irmá mais eu temos as duas rizos.?¿?¿? medo me dan as tuas similitudes!!..vaime resultar máis dificil esto que os teus xogos de escape...wueno voume mollar a primeira debe ser a Bughi non?? ..cambiando de tema: mañá por a mañá vou ir a Caldas mirar alguns rollos do club, quedei de chamar a Bejonsé para tomarnos un café a ver si podes vir ti tamén, falamos vale?deica!

Ri dijo...

a ver si asertín:
1ª Bughi
2ª Maruxa
3ª Cris
4ª Mari
5ª Esther
6ª eu

que hai de premio¿?

Martina Bugallo dijo...

Non preghuntes polo premio que non asertastes. Pero onde tes os ollos??
E os darriba que non te mollas?
Creo que vou poder ir contigho alá paso pola túa casa, falamos.

CRISSS dijo...

ola! haber esta é a miña aposta (se gaño quero o premio)
As bonecas:

1ª Rita Bughi
2ª Maruxa
3ª Eu
4ª Mari (Bellonsé) x Dios
5ª Esther
&ª a Ritisú

Os das marionetas:
1º A. Warhol
2º Eddie Murphy na peli "El Gurú" jeje.
3º Dali
4º o Che
5º Van Gogh
6º Einstein
7º Hemingway
8ª Frida Kahlo con moito moito bigote
9º Cervantes

CRISSS dijo...

x certo, acabome de dar conta q puxen a mesma orde q Rita...

Martina Bugallo dijo...

Cris tampouco asertas, e como vexo que unha das fotos vos confunde vouna cambiar.
Ahora que?? Máis fásil non?

Con respecto os muñecos dos personaxes universais tampouco asertas fallas 2.
Podes probar sorte outra ves pero xa non accederás ó premio.
A solución douvola pá semana.

Esteruki dijo...

Hola!

Por fin recuperei a miña contraseña...
Eu voume mollar mais...
1ª Eu tamen penso que é Bughi...polo pelo, recordame a ela
3ª Por Dios: polo pelo rizado e polos labios...que chaman a atención e os de Mary son moi bonitos.
6ªPeghi..polo pelo colorao...
E a partir de aqui comeza o mais deficil...Así que imos ir descartando
4ª Esta ten o pelo mais longo...asi que é Crisis...
2ª Maruxa: polo pelo negro e rizado e porque se parece mais a Mafalda...
5ªE esta logo debo ser eu...Ademais leva unha pinciña no pelo...ainda que as puntillas do traxe non se me parecen moito a un chandal..gg

Ala Mar..xa me esta dicindo cal é o premio...

CRISSS dijo...

e os meus rizos???
xa sei que votaches pa que me cortase as greñas, pero esta apoloxía anti-pelo-de-Cris...

Ri dijo...

martrolas, non tes criterio...eu creo que a miña clasificación e a da miña sister é a gañadora, estás manipulando o concurso cambiando as bonecas...esto non é serio!!! protesto protesto..a nosa clasificación orixinal é a correcta...tranpulleira (e onde van as greñas da cris??? esa boneca repeinada non se semalla a ela)...e por certo non hai unha boneca mar????

Martina Bugallo dijo...

Creo que si teño criterio, o que non é normal é que alghén como vos que presume de risos confundades un riso como o de Mary de peluquería co de Cris que é máis tipo tirabuzóns.
Ola Esterilla. Asertas pero non ghanas non fixestes os dos famosos e o trato era asertar todos. Podes intentalo o premio xa vos direi cal era en persoa cando nos vexamos.