martes, noviembre 13, 2007

South Mar


Como todas quedastes tan contentas cas vosas réplicas exactas, pero a menor escala, aquí tendes a cada unha de vos como estrellas invitadas na serie South Park. Unha serie à que estiven enganchada cando se estrenou, xa hai uns cantos anos.
Novamente non dou nombres, cada unha que se identifique con quen queira, pero quen é quen??
Esta ves non hai premio, pois deime conta que na entrada anterior só partisipastes polo premio "interesadillas!!" como ninguén o consigueu a ver se vai desta.

Esta ves é moi fásil, eu mesma, asesorada por Angui (mira que nos rimos ca elaborasión das vosas réplicas) fixemos os dibuxos.
E como a muñeca Trolas estaba tan solisitada na entrada anterior aquí a tendes, resumindo: tendes unha Pegi, unha Cris, unha Esther, unha Priti,unha Mary por Dios, unha Maruxa e unha Martrolas: guess who!!
Se alguén quere visitar a páxina de creación de personaxes que pinche aquí.
Por serto acábome de dar conta que é martes 13. Mola.

6 comentarios:

Sacamos a lingua dijo...

Onde tes a canción de maravigliosa criature. Deberías pola onde tes as cancións.

Martina Bugallo dijo...

A mandar, mira pa que entra esta aquí ponme esto aquí... Xa sei o que sinte Cris: Preparame a sena que teño fame e faime a cama que quero dormir, e non faghas moito ruido.
Xa a tes.

Martina Bugallo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
CRISSS dijo...

Ola!
Teño q facer unha defensa da miña irma. Ainda que é un pouco nazi ás veces, é super boiña case sempre (para quen ela quere).
X certo, como me gustou a última personaxe (non vou dicir quén creo que é por se fallo, jejeje).
Ahhhhhhhhh, e supoño que son eu a da diadema anxelical esa... Polo menos teño o pelo rizado! Que sepas que busquei e atopei a boneca Mar, vouna poñer no blog

marykinha dijo...

O que fai non ter que facer, non si?? Mira que tiveches que pasar horas creando as bonequinhas en cuestion!

Bicos

maryxdios dijo...

jolines mar!!

ke en el polo norte o sur hace muxo frio,ponme algo de ropa ke solo kon verme en bikini me entran unos escalufrios...