viernes, marzo 28, 2008

Paper Crafts


Buscando cousiña chulas pos rapases atopei estes simpáticos recortables que ademais van acompañados da plantilla pa faselos, solo tendes que pulsar sobre as fotos. Están xenial pensados! Porque todos levan un puntillo de ironía.

Alghúns como vedes son boísimos como este por exemplo.



O de Bush é un dos millores, non credes??

Pa moitos non van ser novedá pois foron publicados na revista El Jueves.

Seghuro que non piso de Cris se atreven con alghún, seghuro que ca túa capasidá artística das feito alghún ou todos!

O que está claro é que pa os rapases non me van valer, non?

3 comentarios:

maryxdios dijo...

muy buenos martrolillas!!!

komo se nota ke tienes mucho tiempo libre,ke te lo kurras mogollon.

komo te encuentras?ya mejor?mañana sabado sabadete hemos de ir ja y yo(y a lo mejor manolin kon la peke,pero no es seguro)a la pascuilla.estaras por manselle?pk asi te ibamos acer una visitilla o kedabamos pa tomar algo,ke te exo de menos,snif,snif.

CRISSS dijo...

Q guayssss Martro! Xa provarei a facer algún.

Por certo Mari, xa se che notan os favoritismos, a min nunca nunca nunca me deixas un comentario nin na. Eu que che fago sudokus, eu que estiben ó teu lado toda a semana... así me pagas.

Martina Bugallo dijo...

Que éxito tuveron os muñequiños que pa que escriba la Mary si que é novedá!
Non creo que estea mañán teño conghreso en Coruña e o máis seghuro é que non vaia a Manselle hasta o domingo.
E, que eso de que se nota que tienes mucho tiempo libre?? Que teño as opos dentro de nada, cabrona!! De todas maneiras a ver se quedamos pa cenar un sábado ou un viernes e falamos algho, aínda que despois da operasión a miña vos non volveu a ser a misma.