sábado, junio 13, 2009

Criaturas de ganchillo



Esta entrada seghuro que lle vai encantar a Cris que é a que lle dá ben a esto da calceta e o ganchillo, eu non teño nin idea nin dunha cousa nin da outra, e eso que o intentei alghunha ves, pero resultabame tan aburrido que dixen esto non é pa min!
Bueno pois aquí tendes alghunhas cousiña que se poden conseghir cunha aghulla de ghanchillar e moitíiiiiisima pasiensia.






















Estes dous son boísimos, seghuro que vos encantan, mirade que músculos.




Estes tamén son bastante coñeiros, a ver se diseñas ti uns das Umia girls co equipamento completo de kaiak polo.














Estes todos de arriba son dunha chica americana: Mia Zamora Johnson



Pero os diseños que realmente me sorprenderon foron os desta muller, que debe ser toda unha profesional na arte do crochet. Unha artista dos pés á cabesa!! Se queredes ver máis desta chica sólo tendes que pinchar aquí e visitaredes a súa conta en flicker Amigurumi Paradise.
O de Amigurumi é o nome xaponés desta arte do ganchillo de crear muñequiños, ou eso crin entender.
Por cotillear un pouco estuven lendolle o perfil e resulta que se chama Bárbara e estudia psicoloxía en Viena, por serto é da túa quinta Peggi.

Como vedes hasta personaxes famosos sabe faser ca súa aghulla. Bueno, ala Cris a empesar que seghuro que ti tamén os fas tan ben como ela.

3 comentarios:

CRISSS dijo...

Tesme sobrevalorada! eu a ganchillo só sei facer círculos, así que creo que o de facer unhas mini Umia girls vai ser imposible.

Ri dijo...

aihhhhhhhhhh a pipi!! como me gusta a pipi!!!

alex dijo...

Encántanme. Non sabería con cal quedarme!