lunes, enero 14, 2008

Exmortis


Empeso pola dedicatoria pá pesada da Pegi vouche dedicar un vídeo, como ves non me vou exprimir moito a cabesa pois é tarde, teño sono e intento atender a Iker. A foto por colorista e polo moito que che ghustan as chuminadas, recordemos que ti comes por colores!
E o vídeo a min transportame a xa hai algúns anos a Amsterdam: Tú, la Priti y yo.







Para @s que vos encanta o circo aquí tendes un xogho moi mono cuns dibuxiños moi chuscos.
E para os do polo oposto aquí tendes a vosa propia historia de terror, vivídea en primeira persoa. Exmortis da un paso máis alá para min porque nos transporta, con estes tétricos graficos, a unha atmósfera de terror auténtico.

4 comentarios:

CRISSS dijo...

Menudas pintas o Sting!
A verdade é que era e é guapo. Si que lle sentaron ben os anos, non coma a outros, véxase B punto A punto.


Xa estou esperando a réplica...

CRISSS dijo...

X certo, da medo xogar a exmortis.

Ri dijo...

gracias gracias gracias! teño presa..mira ides vir ti e o mangui a ourense??

Martina Bugallo dijo...

calorrilla xa che contestei por mail, pero por si las mosquis non que este fin de semana estamos de pintores.
Crisis: o de B. A. non comento.
Exmortis está xenial é dos típicos que me gustan a min.
Avisade cando acabedes que vos colgo outro.