viernes, enero 18, 2008

O sole mio





5 comentarios:

CRISSS dijo...

Pois a verdade é que esta semana estiven a recopilar canción súas.

Martina Bugallo dijo...

Sabíao! A Cris le gusta B.A.!
Non me estraña ten unha vos presiosa!
Ata que punto está chegando a túa alienación, que ata os gustos musicais che están cambiando!

maruxa dijo...

Maaaaaaaaaar, case morro do ghusto!!!
o meu adorado Brian Adams, do que son fan desde a máis tenra adolescencia
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyy
qué bonito, qué romántico....
en cambio eu, olvidando as miñas raíces tou feita unha xitana, vease o meu blog...

maruxa dijo...

por certo... quén coño é B.A.???

maruxa dijo...

Maaaaaaaaaar, xa vin a entrada sobre B.A., é posible ser máis toupa????
bueno sí, sempre estará Rita, jejej
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
unha das miñas favoritas é a peor de todas, a máis pastelosa in the world... q non lembro como se titula pq estou ó borde do alzheimer, pero que era dunha peli, q se non me lembro mal fixeron Johnny Depp e Marlon Brando sobre o mito do Tenorio....
como se titula???? q memoriaaaaaaaa