jueves, enero 31, 2008

Meicende's Days




Ola comunity!
Tardei tanto en actualizar debido a que estou destinada en Meicende onde ademáis de dar galego e coñecemento en 2º, dou inglés a tódolos grupos de infantil, e por se isto era pouco son a secretaria do sentro. Así están os papeis todos patas p'arriba.
Vou empesar dedicando cousiñas. Empeso ca Peggi que despois rosma que só poño xogos. A pin-up darriba é para ti que sei que che encantan. Esta non vos recorda un pouco a Pilar Rubio. Pensádeo ben, Pilar non é unha pin-up tal cual?
Para Cris que está maliña só se me ocorre, un consello para a próxima:



Para os que vos gusta o ballet coma a min aquí tendes unha representación chulísima, ahora que está tan de moda a danza, aínda que eu quédome máis con este estilo, eso do hip hop... Non me vai tanto. A algúns o que vos vai gustar é a canción de Jaimito, sobre todo a Angui.

E pos que estades formando unha nova familia e pretendedes educalos un pouquiño como nos educaron a nós, aquí tendes algunhas cansións educativas da nosa infancia, bueno da miña polo menos.













Para os adict@s, que só me visitan como se esto fose unha ludoteca:
Este primeiro vaivos encantar ten uns gráficos moi bos. A ti non Mary, porque está nun idioma deses raros como dis ti. Pero ó que si podes xogar, que é máis no teu estilo é ó último.

6 comentarios:

Ri dijo...

unha entrada moi completa si señor!! a mellor dedicatoria a do frenadol mira que me rín...chamote este finde que teño cuorenews.

Martina Bugallo dijo...

Xa me contarás logho, se tes por fin sentimental theme, que sepas que estas son as fechas de casaren os paxaros, floreser as mimosas...
E xa estamos entrando non San Pimpín!

CRISSS dijo...

I'm back!

Gazas polo consello, pero eu tomei ILVICO, que é marabillosisimo.

Encantoume o ballet con Jamiro, ten que ser un anaco dunha película, non? sabes cal é?

Esteruki dijo...

Moi boas...
Non teño neste momento ningun comentario as tuas brillantes entradas das que eu tamen participo en modo "ludoteca", bo rollo...
Solo queria mandarvos un saudo..que ultimamente ando algo desaparecia. Eu sigovos a pista na sombra...pero claro, vos non o sabedes e pensaredes que quedei aqui en As Pontes colgada da chimenea...(é que nunca me lembro da miña conta e paso unha hora metendo contraseñas...e non sempre teño a paciencia ou o tempo de esperar a acertar...)
Bicos a tod@s

Martina Bugallo dijo...

Ola Esterilla, por fin te deixas oír por aquí, que conste que eu sempre penso que me les, aínda que non comentes. Hai que ir pensando en faser unha senilla Umia Girls, ah! non nos olvidamos da crepería da que nos falastes. A ver se ahora che acorda máis a menudo a contraseña e nos deixas algún comentario máis, que así da a impresión de que nos vemos máis ou por o menos non lemos máis.

Ola Crisis por fin de volta!
Non te preocupes que non te perdestes moitas das miñas marabillosas entradas!
Ala, a publicar!

Esteruki dijo...

Ola otra vez....
Contovos algo aqui que me fai mais ilusion ( e á MArtrolas tamen...)
Lin os Umia mails e estou de acordo (tanto no tema liga como no das eleccións, que xa foron pero bueno...)
Esta finde estou en Santiago...vemonos pola tarde en Caldas o sábado?
E xa que recordas o das creps (e tendo en conta que son as 9 e pico e xa teño un fame...)...xa sei que é moi precipitado pero eu deixoo no aire..Algunha quere (pode) cear na crepería maña???
Ala, bicos mil