domingo, febrero 17, 2008

Mar de Lira


Como podedes ver no lugar que estou traballando estes días é do melloriño. Os colexios (pois é unha praza itinerante) estan moi cerquiña os uns dos outros, e o que é millor a praia está ó lado, co cal a maior parte dos días vou comer a ela. O tempo estes días tamén axuda a que a miña estancia en Carnota sexa marabillosa. Isto é calidade de vida!!
O lugar é super tranquilo e os alumnos moi boiños. En resumen estou encantada!!
Para que vexades o que eu vexo mentras como, aquí vos deleito con estas fotos, non moi boas pois foron feitas co móbil.



Como probablemente @s ludópatas que me visitan non viron saciadas as súas nesesidades ca entrada de San Pimpín, poden faselo ahora cuns cantos escape, o primeiro de temática puramente apropiada para tal festividade.


Dream Escape é unha mezcla de arte e surrealismo, numerosas obras de arte moi coñecidas por todos, ou casi todos, decoran a estancia. Temos que escapar deste cuarto tan surrealista.
Sei que Cris o vai disfrutar e a medida que o vai xogando cas compañeiras de piso vai ir desindo esta é unha obra de Magritte...



Imos a cenar a un restaurante italiano, pero como conseghir escapar desta terrible pizzería?

Bueno, PUN PLIS PLAS MAÑÁN MÁIS.

10 comentarios:

CRISSS dijo...

Ola!
Chegaches tarde de novo, xa fixerámolo escape de San Pimpín. O período de exames deu para moito.

Que sorte que poidas comer na praia tódolos días, pero leva paraugas que dín que mañan chove.

Ri dijo...

a eso chamolle eu calidade de vida! ti martiniña non te nos estreses!

Anónimo dijo...

Si oh!

Despois teño que oíla que tá cansadísima, que non ten tempo a nada, que non para...!

Por certo, votade a "La Casa Azul" para Eurovisión!!!

CRISSS dijo...

A min gústame máis o freaky de Buenafuente.
JEJEJEJEJE

CRISSS dijo...

1 el brikindans
2 el crusaito
3 el maikejarson
4 el robocop

maruxa dijo...

Mar, as fotos son impresionantes...
eu levo toda a semana facendo o mésmo en Riazor, pero non é o mesmo... disfruta mentres poidas...
en canto a eurovisión2008, jajajaj,
síntoo! eu xa votei a Rodolfo chikichiki, jajajaj
sabedes que tiñamos entradas para ir gratis a ver a "La casa azul" no Playa Club??? e pasamos???
esta Coe é unha muller de recursos, sí señor... de feito o domingo vamos "pola jeta" ó Coliseum a ver/oir un grupo de percusión xaponés chamado TAO...
viva Constanza e os seus contactos!!!

Anónimo dijo...

La Casa Azul está moi ben, aparte da música, tamén polo propio concepto do grupo, no que os que saen nos videos son só unha imaxe e quen fai a música é canta é outra persoa. Ó máis puro estilo dos Archies...

CRISSS dijo...

Nese concepto foron pioneiros os Milli Vanilli!

Anónimo dijo...

Vale, si...
Pero creo que a eses non lles interesaba que se soubera o detalle...

De feito jodeulles bastante cando o descubriron.

Martina Bugallo dijo...

Xa vexo que aínda que eu non estea seguides aquí de cotilleo. Así me ghusta a ver se teño un ratiño hoxe pa actualisar.