jueves, febrero 28, 2008

Do mar á montaña


Tanto traballar vai acabar comigho. A conta do traballo estou conosendo Ghalisia, pasei da praia á montaña. Se antes baixaba para chegar ó cole, e nesa baixada vía un mar asul ahora subo e o que vexo é un mar de niebla. Ollo, que o sitio tamén ten o seu encanto, pero é outro estilo diferente a Carnota.
Do que si teño vistas é do mosteiro de Armenteira que é este que tendes aquí arriba.
Que onde estou? Pois en Meis.
Como experiensia está sendo bastante novedoso xa que o colexio debido ó reducido número de nen@s non está dividido en grupos (1º,2º...) senón por ciclos , é desir os de primeiro están cos de segundo, os de terceiro cos de cuarto... Fixádevos se o ensino aquí pode ser moito máis individualizado que hoxe na clase de 2º ciclo tiña só catro nenas é un neno.

Bueno, para as compis de Cris un par de xoghiños. Este primeiro non vos vai saciar pois é moi fasiliño, só tendes que atopar os ósos que o can dos Scruff vai aghachando por tódolos curruchos.


Inanimate Alice é para os que vos gusta ler, pois ven a ser algo así como unha novela interactiva eso si con gráficos do milloriño. Bueno un inconveniente hai que practicalo inglés, vale Mary?Ollo a imaxe lévavos á páxina do xogo alí tendes varios capítulos da novela, recoméndovos ir por orden.


Neste outro tendes que axudar a que a pobre Senisienta sala do cuarto pa ir de copas. Ollo o xogo é ruso acordádevos de coller a opción en inglés.

Non teño tempo pa máis, nesesito durmir, senón unha non durme na p.... vida!

10 comentarios:

CRISSS dijo...

Podes facer a guía de viaxe Martrolas Labordeta de Galicia. Poderíase chamar algo así como "Unha Ghalisia na mochila".

Martina Bugallo dijo...

A verdá é que si, pero aínda non me queixo que non me está tocando tan lonxe. Polo do bighote hai veses que tamén daría o pegho, e que unha non che ten tempo pa na!

Anónimo dijo...

A min pásame o mesmo! Q bueno! E iso q uso a cera de microondas... pero nin con esas! Vamos q entre iso, q non piso a pelu, e q non teño tempo para poñerme a escoller a roupa q vou levar ó cole e remato levando sempre os vaqueiros e un dos 4 xerseis q vou alternando (por iso de tentar q non se note moito o das repeticións), estou feita un verdadeiro desastre...Ai! No verán q ben imos estar!!! Por certo a ver se antes de q chegue podo cumplir con esa comilona! Bicos! E sorte en Meis.

Anónimo dijo...

Son Alex, o q pasa é q google está mal e non me deixa identificarme.

Martina Bugallo dijo...

Xa intuía que eras ti pola maneira de expresarte, a verdá é que o tempo corre que voa, por serto non estarás inscrita nalghún dos congresos nos que estou eu? Xa falaremos a ver se temos alghún en común.

Ri dijo...

joer pois eu cria que era angui facendo unha parodia!! como andamos! mar volve pronto!

Martina Bugallo dijo...

Xa me deron a alta así que en breve publicarei!!!
Falar non poderei pero escribir...

CRISSS dijo...

Como que falar non podes???
Se xa falabas recén operada.

alex dijo...

Operada??? Q che pasou? Chámote mañá e xa me dis, aínda q supoño q será das amígdalas ou algo así. Claro q me estou acordando do q me dixeras e non sei cómo quedou a cousa ó final...Bueno, mañá chamo. Espero q esteas ben. Biquiños!

Martina Bugallo dijo...

Da tiroides, sabes que tiña aí un alien sospechoso que medraba pois finalmente desidiron quitarmo. Solo estuven no hospital un par de días, e ahora pareso a muller sin cuello como .... Bueno a verdá que non pensei que iba estar tan rápido ben, o único que teño algo de molestias ó tragar pero supoño que sería do tubo que che meten na operación.