domingo, octubre 19, 2008

A Pedra do Home


Esta entrada tería que ter xa sido publicada hai un par de semanas pero entre pitos e flautas, e o traballo aínda chegha ahora.
Bueno, pois aquí tendes alghunhas das fotos que fixen co meu supermóbil (por eso son de tan alta definisión) da chamada "Pedra do Home" en Portomouro (Val do Dubra), ou como lle chaman os lugareños "Pedra dos Mouros".
Un enterramento??? da etapa dos suevos (século V despois de Cristo) na que se poden ver na pedra a silueta dun home e a de un neno (0u polo tamaño eso é o que se pensa).
Estas atópanse nun alto dunha aldeiña pequena, ó pé dun pino manso, deses que tanto me ghustan a min.
Polo visto había máis tumbas antropomórficas no lugar pero foron destruidas mentras se facían unhas voladuras na zona.
Se queredes ler un pouquiño máis sobre o tema que foi o que fixen eu cando cheguei á casa facede click aquí: ler máis.



10 comentarios:

Moncho dijo...

Pois non quedano tan mal as fotos...
Menuda cacharreira tiña eu ese día!!

alex dijo...

Chulísimas, a ver se vou a velas que o sitio con pinos e todo ten moi boa pinta para pasar o día. Xa dirás (e o resto das rapazas tamén) cando podemos quedar para unha cenita e un pouco de juerga que hai que sair a airearse! Bicos!

Martina Bugallo dijo...

Alex, Mariña comentou algho deste viernes, pero non sei como quedou a cousa, dixo que enviaría uns cantos correos pa a nosa super sena!!

CRISSS dijo...

Dende que te gastas un mobil 3g...

Haber cando vos vexo, que vos trouxen unha miniminibotella de maple syrup.

Ri dijo...

joer pois a min a foto do home dame medo...esta xa parece unha entrada de friker jimenez..de todos modos moi interesante!

Martina Bugallo dijo...

Xa sabía eu que á paranóica da Peggi lle iba dar medo!!
Bueno por fin volvemos a blogosfera!
A ver o da sena porque ó millor eu teño unha o venres, como poderías ler por aquí.

alex dijo...

Ñam, ñam... a ver se agora que vai ser un venres ninguén se quere ir para casiña como Cinderella.

Susy dijo...

hola martina ktal? bueno eu un pouko inválida e como non tiña nad mellor k facer púxenme a usmear o teu blog. Poisss tesme k dicir onde tan esas pedras tan famosas de Portomouro, k inda é 1 verjonsa non saber onde tan k as teño ó lado da casa.éche voa verdd ás veces imos coñecer o de fóra coa de cousas k nos kdan x ó lado da pota. eña,bkñs wapa. ahh perdoa polas faltas de ortografía, ek escribo cunha soa man. kissiños xxx.

Martina Bugallo dijo...

Ola Susy
que che pasou logo na outra man?? Non te fastidiarías xoghando??
As pedras están nun sitio cerca dunha igrexa en Portomouro de Arriba. Pero bueno vaite a Portomouro e preghunta pola pedra dos mouros e xa che indican!
Que te recuperes!

Anónimo dijo...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!