jueves, octubre 11, 2007

Barman



Todos alghunha ves exersemos de barman/woman, en festas, traballando pa quitar algúns cartiños, ou mesmo nas nosas propias casas cando o día dunha festa alguén nos pide que lle preparemos un vermout.


Pois ben neste simple xogo tendes que demostrar as vosas dotes mezclando sabores, ollo o barman é moi exixente, ten que ser unha bebida que resulte agradable senón o homiño hasta pode morrer. Outro dato tendes que pulsar prolongadamente nos botóns d'abaixo pa verter o contido das botellas, axitar a coctelera...
A ver canto tarda en prepararlle a Peggi unha das súas caipiroskas?

E pos/pas que xa vos aburristes de darlle a coctelera deixovos con outro escape, esta ves ambientado no interior dun faro, xa sabedes que me encantan os faros, pois que millor ambientasión que nun dos lugares máis bucólicos e góticos do mundo.


Outra cousiña, cando ides á páxina do faro vaivos saír mentras carga un pequeno spot publicitario, que ninguén abandone que dura pouco!

4 comentarios:

CRISSS dijo...

Ola!
Feliz post-cumple!
Conseguin gorronear por fin!
Non teño tempo!
E publicaches tantas cousas!
So lin ata o de Orgullo e Prexuizo!
Como me gustou esa pilicula!
Hoxe vamos pa Porto!
Pa que a nosa nai nos vexa un pouquiño!
Xa nos vemos este finde!
Estou un pouco eufórica!
Debe ser a cafeina!
Bicusss!

alex dijo...

Felicidades superatrasadas! Son un verdadeiro desastre, tíñao apuntado na axenda do mail, pero como nunca a miro...Mañá chámote para dicircho en persoa e ver cando podemos quedar, q aínda debo unha comida. Moitos bicos e felices 29 (ou serán máis? jeje)

maruxa dijo...

ola Mar, felicidades tamén retrasadas! como non...
eu desisto....son demasiado petarda para xogar a estes xogos, e que sepas que esto é apoloxía da ludopatía... xa estudian moito estas preas e ti veña a visialas...
ay mimá!!!

Martina Bugallo dijo...

Ghrasias ás dúas!
Xa estou a un paso dos 30. E que rápido pasan!!