lunes, octubre 15, 2007

O test dos idiotas entre outros

Este test seguro que é conosido xa por moitos/as de vós, está bastante ben.

É un bo brain trainer, o merito é faselo á primeira non despois de tropesientos intentos cando xa intues que ven despois.
Aqueles/as que non soledes faser os xoghos de escapada fasede este, non leva tempo, solo tendes que faser o que vos mandan, vale Peggi, Maruxa, Rita...?

Outra curiosidade que atopei pola rede para todos amantes dos Simpsons e un Simpsomaker, aquí está o que fixen eu.




E por último para todos aqueles que algunha vez buscástedes a Wally, aquí tendes un parque de atraccións onde tendes que encontralo. A principios deste ano comprei un libro deste para usalo para quitar materiais para algunha que outra unidade didáctica. Solo tendes que facer click sobre as fotos para acceder a cada xogo como siempre.

Espero que vos guste!!


4 comentarios:

Ri dijo...

marrrr bos dias..miramos de organizar algo coas umiagirls este sábado??...teremos que ir xuntándonos para ver como imos facer a próxima temporada..igual estaría ben quedar para cear ou algo...falamos vale? ala ciao e bicos que sei que non che gustan...tamén pos eses xogos comecocos que non me gustan a min...(ainda que ti por o menos pos algo eu teño o blog a barbecho)

Martina Bugallo dijo...

Eu`por preferir tamén prefería o viernes, e que senón non estou nada alá na aldea.

spy project dijo...

:0
Desghrasiada!!!

Están moi ben estes xoguiños que publicas, pero vaia vicio... Xa non entro con moita frecuencia no teu blog, porque sei que me leva á perdición.

Bicos!

spike dijo...

O comentario anterior escribino eu, Mariña...